۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۹:۲۰

آقاجانی به مهر خبر داد:

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های سازمان انرژی اتمی در دانشگاه تبریز

برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های سازمان انرژی اتمی در دانشگاه تبریز

تبریز – دبیر اجرایی نمایشگاه توانمندی‌های سازمان انرژی اتمی دانشگاه تبریز و مدیر امور فناوری دانشگاه تبریز از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ای سازمان انرژی اتمی در دانشگاه تبریز خبر داد.

حسین آقاجانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه نمایشگاه صنعت هسته ای در دانشگاه تبریز برگزار می شود، گفت: افتتاحیه این نمایشگاه با حضور مدیران سازمان انرژی اتمی و مسئولان استانی صبح شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود و نمایشگاه تا چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه غرفه های مختلفی برای نمایش توانمندی های هسته ای کشورمان در معرض دید دانشجویان رشته های مختلف قرار می گیرد، ابراز داشت: در این نمایشگاه انواع سانتریفیوژ، غنی سازی، روش های تولید اورانیوم، چگونگی تولید کیک زرد، آب سنگین و دیگر دستاوردهای سازمان انرژی اتمی کشورمان در معرض دید دانشجویان دانشگاه تبریز قرار می گیرد.

دبیر اجرایی این نمایشگاه با بیان اینکه این دوره سی و یکمین دوره برگزاری نمایشگاه های هسته ای است، افزود: نمایشگاه های صنعت هسته ای که در دانشگاه ها در حال برگزاری است با تکیه بر توانمندی های داخلی و دستاوردهای کامل بومی برگزارشده و درمعرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

آقاجانی همچنین به برگزاری مسابقات علمی مختلف در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و گفت: این نمایشگاه فرصتی است که باعث شناساندن صنعت هسته ای کشورمان به دانشجویان می شود.

وی به توضیح محور بودن این نمایشگاه هم اشاره کرد و گفت: کارشناسانی در غرفه ها حضور دارند و برای دانشجویان توضیحات کاملی در خصوص دستاوردهای مختلف ارائه می دهند.

لازم به ذکر است که سی و یکمین نمایشگاه دستاوردهای صنعت هسته ‌ای کشور ۱۹ تا ۲۳ اردیبهشت ‌ماه ۹۴ از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۷ در سالن مقابل دانشکده انسانی دانشگاه تبریز برگزار می ‌شود.

کد خبر 2569668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha